divendres, 27 de març de 2009

Escalades per Andalucia



Doncs aquest Novembre vem anar a Andalusia amb la fugo el nen i tots els paracols, vem voltar força , excursions bicicletades, turisme del clàssic i quan vem poder vem fer nes pincellades déscalar. El primer intent va ser infructuós , vem anar a Los Cahorros que fa un congost bastant encaixonat i on hi ha vies per tot arreu. El lloc ésmolt bonic i suposo que quan la calor apreta s´hi ha d´estar bé; però al Novembre carda bastanta rasca només hi havia uns enscalant així qe vem fer l passei-excursió i cap a la terrassa a fer birres!
Després vàrem aprofitar el fet de tenir una cosina estudiant a Granada perque ens fes de mainadera i aiíx poder escalar més tranquilament i així va ser. Al nord de Granada hi ha la zona d´Alfacar interessant en el grau mig-baix , bona roca , bones vies l áproximació et permet anar al cotxe si tr´has deixat algu...... perfecte.
Entre mig un dia vem intenat anar a Los Vados que també té bastant bon nom, però els sectrs fàcils estant ben bé a peu de carretera més ben di a peu de la nacional que comunica Granada amb la costa i Málaga iel transit és trepidant, vaig pujar a veure els sectors bons i es veien ben paris, ara el soroll de fons és pitjor que un diumenge a Montserrat per la zona Nord.


I vem tiar cap al Torcal d´Antequera, un lloc molt ben parit d´una estètica impresionant i idílic; tot i que a nivell d´escalar les vies són rares i l´equipament i la concepció una mica antiga. Tot i així de visita obliga per l´interés paisatgistic.



Aquí vem probar de portar el parque, la corda, les maletes d´escalar, la maleta del nen,la motxil.la del nen..... uFFFF quina agonia: una aprox de 5 min vem estar 20 minuts agònics .



I total després no s´hi va voler estar ni 5 minuts en el puto parque!. Ara ja no el portem tenim una microtenda d´aquestes decatlons que tampoc si vol estar però al menys no pesa res. Si és que voluntat no ens falta!!



I finalment un clàssic dels clàssics: El Chorro per mi potser una de les millors zones que hem vist d´Andalusia, tot i que no vem escalar a la zona del Desfiladero pel xou que sognifica anar amb el nen, tot i així hi ha forces zones a fora del congost sense dificultats i força interessants.



5 comentaris:

Aleix ha dit...

Bones! bonissima la foto del nano trepant amb les cintes a les cibelles del cinturó, molt original! bon blog, salut!

Pekas ha dit...

Nano..nano... quin bon parell de bones sorpreses... :-))))

La primera .. felicitats... per el megaclimberhereu... :-)))))

( m'alegro molt.. )

La segona... benvingut a la blogesfera... :-))))

Una abraçada desde les altres muntanyes... :-))))

( i que t'haig de dir de Andalusia...???? que a mi em mola mogollón... i que acostumo a baixar sovint per aquelles terres... si algún dia vols algo de info... ;-)))

Per cert... ahir vaig estar trepan aprop de casa teva... ;-)))

deivid´s ha dit...

Com m´agrada això del blog!! El petit Lluc em sembla que em sortirà escalador i no se si em convenç la idea..... ja començo a patir ara

Igualment una abraçada Pekas encara tinc aquell forro que et vas deixar l´últim cop que ens vem veure, però com ja han passat potser 7 anys ja és meu, je ,je!

Anònim ha dit...

Gracies per intiresnuyu iformatsiyu

TRanki ha dit...

hahah...ei bow que tens el blog apagat norl?

res tu que curiosejava per aquí un cop més...

LA PRIMERA afotiki de aquest post ( el sector diabólico) em duu records.

Hi vaig anar a parar amb la compi fa quatre anys, amb una ressenya "grau Cahorros"..i em vaig posar en un 7b ( sueños de poder)...hahah vaya volades ( estava de 8a o més)...i després en una que es deia no sé què, a la dreta....6c+ i era 7c...inhumanorl...

El lloc guapo però no?

Apa salut i a cuidar-se rebow!

Oriol