divendres, 21 de març del 2008

Blocs de Corones



Aquests blocs ja fa temps que més d´un del Ripollés s´els ha mirat; però per lo que hi ha , nº de blocs, feina fer, accés, alçades, etc total que tothom ha passat. De fet jo tampoc m´escapava d´aquest procés homínid en el que primer al.lucines molt amb la troballa dessprés en tens dubtes i finalment cau en l´oblit per la seva poca viabilitat.


Però vés per on que degut a que ara que tinc un nadó d´un mes, en Lluc, em dedico molt més al bloc que abans, per les facilitats que em dóna com pare-escalador, dons ha recobrat un valor que tenia perdut i ja he fet el més díficil de tot: començar!!! a part de que no conec cap zona de blocs en calacari pur i dur i penso que li dóna un valor afegit




Malgrat a que tens uns 10min de 4x4 i de que cada bloc s´ha de desbardissar com un cabró ha valgut la pena, ja tinc llest el primer bloc: El bloc dels Nardi en honor a la dona i al cunyat i han sortit uns passos més interessants del que em semblava, més d´un no em surten però ja sortiran o sinó si algú els fa ja m´ho dirà. Espero que aixó em motivi per netejar- ne algun altre, el gros és de tsunami autèntic i desprès quedarien 3 ó 4 de petits.


ACCÉS







De la carretera de Ripoll a Ribes un cop es passa Campdevanol quan s´arriba a la colònia Pernau tombar a la dreta jus al bar Punt Zero agafar la pista que duu a la cantera ( parking zona escalada) i continuar per la dreta , arribem a unes runes i la pista s´enfila fent marrades fins que s´acaba, tot jus aqui veurem els blocs, una mica abans del parking i per damunt la pista. No és imprescindible però un 4x4 no va malament. hi ha uns 10 min desde el bar.




BLOC DELS NARDI




Cara Oest



1. 6a un paset regletós i ja està
2. 4b per escalfar
3. 5c laterals regles
4. 5c mateixa entrada però llençament a dreta i mantel
es podria entrar sit del forat de la dreta, trav esq, i empalmar amb
l´entrada pero és estratosfèric!!
5. ? no em surt!
6. 5c una mica més a la dreta.






Cara Sud




7. ? Esperó-desplom maplarit
8. ? Desplom puta
9. 5c mantel
10. 5b més mantel
11. 5c Inici travessa cara Est

Cara Est






11. 5c Travessa pel filo

12 ? Passillo puta