dimecres, 7 de maig del 2008

Bloc a Lleida: Maldà i Belianes



Seguint aquesta tendencia bloquera en que ens trobem actualment vem anar a buscar nous horitzonts cap a la terra ferma, en concret el Pla d´Urgell. D´aquells llocs que hi passes tot sovint per la carretera però que mai et dignes a parar, sinó és per canviar l´aigua de les olives o fer alguna parada técnica. Dons ben bé que val la pena sobretot ara que els camps són ben verds i encara no apreta prou la calor, a més a més tenen com no bon oli.
Però per el que ens interessa que és el bolc tampoc és mala zona , en concret vem anar a Maldà el primer dia i a Belianes , just al costat, el següent.
Maldà és una petita zona amb blocs dispersats però molt interessants , llàstima que alguns blocs em van donar una sensació de deixats, com si no hi anés ningú, sense rastres de magnesi, matolls arrant de bloc,etc. D´altres però estan ben actius, ens vem quedar al submarí on vem fer els 5c´s varis i dos 6b´s amb final comú. El 6c el vaig probar però massa dur per mi,aquest bloc té uns bons bidits com el de la foto. Ben aprop hi ha el bloc del dau just devant de l´església i un bon mirador de la zona, segur que poden sortir unes fotos bones. De fet era la intenció però en Lluc ja comença a superar l´index permisible de decibelis en plors a tot cor i hem de retirar-nos a la furgo.
El dia després ens deixem caure ala zona de Belianes , a les Roques del Barret, d´aproximació 0, de fet el parking és enmig dels blocs. Avui el dia apreta més la calor i no ens hi estem garie, fem un tastet dels diferents blocs però sense repetir massa. Comencem amb el sector Costella amb uns quarts en que has d´apretar per fer-los a vista. La proximitat del sector ens permet fer una invasió tipus pixapí amb cotxet, cadira per donar de mamar, paraigües-parasol, etc si no fos perque esta prohibit hi portariem la barbacoa també!!

A l´esquerra d´aquest sector probo un 6b molt estètic amb uns bons passos, la sortida és d´aquelles tipus mantel agònic i com que estem sols prefereixo no fer ja que no ho veig massa clar.


Totes les ressenyes i localitzatcions les vaig trobar al blog del Ferran Guerrero.

7 comentaris:

Ferran Guerrero ha dit...

Que tal David? un altre que s'apunta al Blo-g guai aixi podre seguir-te, ara fare una ullada a tot.

deivid´s ha dit...

Donçs sí la veritat és que em mola tot aixó dels blogs, et permet estar al dia dels llocs, la gent i tal com ho tinc ara amb el nen va de puta mare. Per cert un dia d´aquests, quan acabi de netejar t´ensenyaré una petita zona de blocs a Corones. Temps al temps!
Gràcies per les teves ressenyes que em permeten anar descobrint aquests rocs escampats per la geografia catalana!!

salva ha dit...

Hola David.

Si no vaig molt equivocat (i si m'equivoco, perdona les molèsties), mira si va be lo dels blocs i mira si el mon es petit que un dia mirant les fotos de la guia de Montserrat Sud vaig veure el teu nom i em sonava molt però no savia de que, o la estic cagant o ens vam coneixer fa una pila d'anys estudiant, allà per el 91. Si es que eres tu, recordo fer campana prenent unes birres i recordo que jo deia que m'agradaría probar aixó de la escalada i em vas comentar que algun dia ja em portaries.

De quasevol manera, benvingut a aixó dels blogs.

Fins ara

deivid´s ha dit...

Coi Salva!!! D´aixó fa tants anys que no m én recordo, m´hauries de donar més pistes!!. Jo pel 91 debia estudiar o 3º de Bup per 3º vegada al.Felip Neri o FP II d´informàtica de gestió a Plaça Urquinaona, no ho sé ara no hi caic i de Codonys que no siguin familia n´hi ha molt pocs.
De fet he fet tantes birres en aquests 37 anys que tinc grans llacunes del meu pasat!!. ´
Sigui com sigui gràcies per la teva benvinguda al món cibernétic!
Ara no surto massa pq tinc un nen de 3 mesos però al menys podem anar fent bloc de tant en tant, i cada dia m´agrada més, ja t´aniré seguint. " La por ens fa més forts, pq aprene´m a vencer-la"

salva ha dit...

Pues si que ets tu. FP Informàtica al CEP. Feiem 4art, per les tardes i jo venia de fer la mili l'any anterior i havia començat a fer montanya i volia probar alló d'escalar....desprès de moooolts anys i mooooltes birres aquí estic, fanàtic irrecuperable.

Ja t'aniré llegint i un dia ( jo tinc dos mini diables) quedem per fer bloc a Savassona que queda a mig camí. Lo del bloc, amb nens es la millor opció per poder seguir tibant.

Fins ara

deivid´s ha dit...

ok Ara estic de baixa per un coi de tendinitis però prenc nota!!

deivid´s ha dit...

ok Ara estic de baixa per un coi de tendinitis però prenc nota!!