divendres, 11 d’abril del 2008

Blocant a la serra d´Albarracín


Fent la petita aproximació als sectors


Aquest novembre vem anar a fer boulder a la serra de Albarracín a Teruel. El lloc és al.lucinant: un paisatge mediterrani amb boscos de pi, i centenars de blocs d´arenisca vermella per tot arreu. Ja podeu veure a le fotos que realment no enganyo ningú.



En un 6b+ rabiós que no vaig conseguir fer



Val molt la pena d´anar-hi, tot i que desde el Ripollés ens hi vem estar 6 hores sense encantar-nos masa a fer paradetes.
un cop allà no et deien dormir amb la furgo a la zona dels blocs, has de baixar al poble o si més no pots llogar uns bungalows al camping per 50 euros que estan molt bé. Nosaltres vem combinar una nit d´una manera i l´altra de l´altra, ja que fotia molt de fred. Diuen que va molt bé el fred per als peus de gat i l´adherència, però sincerament prefereixo que em rellisqui un peu o que em sui la mà a aquell fred sec que flipaves.




Aquest no m´enrecordo però era molt regletós

Nosalres vem anar amb les ressenyes de l´escalar que ja estan prou bé i sino al poble hi ha un bar a la curva del pont que tenen ressenyes. Al segon dia vem concidir amb una gent de Cornudella que s´ho coneixien molt bé i ens van portar a la zona dels Techos, al.lucinant!!!.


En un 7a que no em vaig aixecar d´aqui. Només pa la foto


Hi tornarem , això sí com a mínim s´ha de tenir de 3 o millor 4 dies per disfrutar!!.



Un crack fent un 7a una mica alt