dissabte, 15 d’agost del 2009

Volta al Taga (26 Km ai! que no arribo a casa)

Són les 6 del matí a casa, som al llit, no paro de donar voltes i no aconsegueix-ho tornar-me a dormir per tant , com molts altres pares de família , decideixo que és un bon dia per anar a fer una tirada llarga tot corrents a veure que em surt.
Cansat de l´estrés de córrer una horeta a l´hora de dinar, salto del llit, esmorzo ràpid i marxo amb la il.lusió de fer una bona volta. Són les 7.30 la Meri i el nen dormen per tant calculo que encara tinc un parell d´hores anant bé.
Pujo a Coll de Jou per la carretera enlloc del camí dret ja que m´interessa fer quilòmetres. Gaire bé una hora, i em trobo molt a gust......... que faig: Taga , S. Amand ? Com que em noto bé s´em ocorreix baixar fins a Surroca i pujar al Taga per la Portella d´Ogassa.
De fet, per aquí no hi havia passat mai i no em sembla pas mal camí i ntento no deixar de córrer en tota la pujada, suo com un porc, són les 9 i el sol comença a picar , no hi veig de les gotes que baixen per les olleres, s´em fica la suor a la boca amb aquell gust salat, el cor em salta.. probablement si anés a peu aniria més ràpid però m´he fet la proposta d´arribar al coll corrents i així serà......ufff! ja sóc a dalt ara més xinonaxo i caminant lleuger una mica, arribo al cim.
Hi ha força gent es nota que és el pic de l´estiu, ara ve quan la cago enlloc de tornar cap a casa que ja està bé el que hem fet avui decideixo baixar pel costat de Pardines passant per una pista que ja conec d´ haver pujat am bici, que va per damunt de Can Barratort i Mas Conill fins que vas a petar a Conivella després pases pel Repetidor i Bruguera.
En tot el matí només m´he fotut un gel i vaig bevent de les fonts que hi ha. Però ara em moro de set i quan trobo un rierol l´efecte em dura 10 minuts i ja torno a tenir set, s´em fa difícil córrer he passat de 5- 6 min/Km a 7-8 min/km, s´em acaba la bateria del GPS ja que no l´havia carregat perqué només havia de sortir un parell d´hores i al final n´acabo fent 3।30 i 26 Kms de muntanya . Ja hi posare les fotos,i el track quan acabem el trasllat!!!

1 comentari:

Pekas ha dit...

Salut i muntanyes.. company.. ;-)))