dissabte, 22 de març del 2008

Selecció d´imatges



M´enrecordo amb divuit o dinou anys fent una via al Gorro Frigi amb els amics de la infància, debiem ser al segon o tercer llarg , en Dani per cert amb els casc integral de la moto perqué sinó la seva mare no el deixava venir, com va suar el puta ( no ha tornat a escalar), recordo que stava a la reunió i tenia una bona imatge per sota: els amics, el casc, els turistes al camí, etc.
Vaig treure la càmera Kodak amb la funda de pell del meu pare que tant li va costar de deixar-me, però veient que el seu fill se li despertava la passió de la fotografia va acceptar, il.lús! Una obertura de F11 vaig a buscar una velocitat que compensés segons el revers de la caixa del carret que portaven una xuleta molt bàsica ja que no tenia fotòmetre ( tot era pur art o un bon cop de sort) i de cop i volta: zaaaaas! S´em escapa la màquina, s´arrenca la corretja de cuir que semblava que l´hagués rossegat un mardito roedó i a tomar pel cul!!

Sempre recordarè la cara de decepció més que de mala llet del meu pare . Ho sento! Aquesta secció va per Tú